Djeca u našoj školi uče usvajati znanja kroz socio-emocionalne programe.
Ovo je škola u kojoj se sva djeca moraju dobro osjećati.

Pogledajte što smo sve radili, organizirali, posjetili, s kim smo se družili, koga smo ugostili...

Ranko Rajović

NTC RADIONICE ZA DJECU - POTICANJE INTELEKTUALNOG RAZVOJA

  Želite jačati intelektualne sposobnosti djeteta?   Na NTC radionicama vaše će dijete: Kroz asocijativne igre vježbati više misaone procese Razvijati logičko mišljenje Jačati funkcionalno raz...

28.09.2020.

Pročitaj više

preneseno sa skolskiportal.hr

I učenje utemeljeno na igri je učenje, a potiče znatiželju i angažiranost

PET ODGOVORA NA SUMNJIČAVOST U VEZI S ELEMENTIMA IGRE U RANOM OBRAZOVANJU Igra je ključni alat za učitelje u ranom obrazovanju, međutim neki su roditelji skeptični prema toj ideji i potrebno im je dodatno uvjeravanje. Savjeti će vam pomoći ...

10.07.2020.

Pročitaj više

Helen Ward

Sir Ken Robinson navodi pet razloga zašto bi se nastava trebala odvijati na otvorenom

Puno više učimo od svijeta oko sebe nego što učimo sjedeći za stolovima, tvrdi stručnjak za obrazovanje Jedan je od najtoplijih dana u godini i posljednji tjedan polugodišta – koji učitelj ne bi htio otvoriti vrata ...

03.06.2020.

Pročitaj više

Harfa.hr

Zašto bi planinarenje trebalo uvesti kao predmet u osnovnim školama?

Osvrnite se oko sebe. Na ulici, u javnom prijevozu, čekajući u redu, za blagdanskim stolom, u restoranima i parkovima, u školskim klupama, čak i na najintimnijim mjestima kao što su toalet ili krevet. Što vidite? Tako je, vidi...

03.06.2020.

Pročitaj više

Irena Orlović

Uređenje prostora škole

Prostor za učenje je osmišljen tako da se djeca osjećaju ugodno i opušteno. Djeca uče istraživajući sadržaje kroz zajedničke projekte. Timski rad ima visoku vrijednost u našoj školi. ...

01.04.2020.

Pročitaj više

preuzeto s portala harfa.hr

Škole uništavaju kreativnost: zašto trebamo prestati govoriti djeci da ušute i počnu učiti

Matt Caldwell, ravnatelj vrtića Ilminster Avenue u Bristolu, kaže kako su se kreativnost i komunikacijske vještine najmlađe djece povećale otkad su kartonske kutije i konzerve zamijenile igračke. Učenici koji postavljaju puno pitanja po...

11.04.2020.

Pročitaj više

s portala harfa.hr

Domaća zadaća - da ili ne? Što kaže znanost?

Od prvog razreda osnovne škole djecu se uči da moraju napisati domaću zadaću. Koncept domaće zadaće postoji desetljećima i dio je službeno definiranih metoda poučavanja. Smisao, učinkovitost, utjecaj na opći razvoj i akademski uspjeh...

08.04.2020.

Pročitaj više

s portala harfa.hr

Godi Keller: Česti ispiti narušavaju samopouzdanje, a to je gore nego loše ocjene

Za njega kažu da ne podučava već - inspirira. Godi Keller norveški je pedagog koji je nekad radio s djecom, danas puno više s odraslima. Putuje tako od Norveške, Islanda, Švedske do Baltika, Azije, Mađarske, Slovenije ...

11.04.2020.

Pročitaj više

© 2020 Harfa d.o.o. Split