Prof. dr. Gerald Hüther

Osnivač inicijative

Prof. dr. Gerald Hüther

Osnivač inicijative

Gerald Hüther ugledni njemački je neurobiolog i autor više knjiga knjiga na temu razvoja mozaga. Dugi niz godina pručava kako funkcionira ljudski mozak, posebno se bavi proučavanjem načina na koji funkcionira mozak.

Nakon brojnih saznanja odlučuje najnovija saznaja implemetiratiu odgojno-obrazovni sustav.

Njegov je cilj stvoriti uvjete života koji omogućuju razvoj ljudskih potencijala, i to ne samo na području odgoja i obrazovanja već i na razini političkih i ekonomskih odluka.

Od 1979. do 1989. radio je kao istraživač u na Institutu Max Planck za eksperimentalnu medicinu Göttingenu, posvetivši se poremećajima u razvoju mozga. 1998. stekao je docenturu iz područja medicine na Sveučilištu Georg-August u Göttingenu te je dobio dozvolu za poučavanje neurobiologije.

Od 1990. do 1995. bio je stipendist programa Haisenberg Njemačkoga društva istraživača, u okviru čega je radio na Odsjeku za istraživanje neurobioloških osnova na psihijatrijskoj klinici Sveučilišne medicine u Götttingenu. Otada Hüther radi kao znanstveni suradnik u toj klinici te je do 2013. vodio Središnji ured za istraživanje neurobiološke prevencije, zajednički projekt sveučilišta u Göttingenu i Sveučilišta Mannheim-Heidelberg.

Neurobiolog i autor, Gerhald Hüther rođeni je znanstvenik te ima duboku želju da važne spoznaje učini dostupnima i izvan predavaonica. Kao znanstvenik rezultate je svojih najvažnijih istraživanja objavio u više od 150 uglavnom engleskih recenziranih znanstvenih časopisa. Fokus mu je pritom uvijek na tome kako strah i stres utječu na sazrijevanje i strukturiranje mozga. Ukupne spoznaje iz njegovih istraživanja omogućuju izvođenje općenitih zaključaka o strukturiranje i funkcionalnoj organizaciji mozga.

Gerhard Hüther, kao malo koji drugi znanstvenik, svojom temeljnom zadaćom smatra širenje i iskorištavanje spoznaja iz područja istraživanja mozga. Njegov je cilj stvoriti uvjete života koji omogućuju razvoj ljudskih potencijala, i to ne samo na području odgoja i obrazovanja već i na razini političkih i ekonomskih odluka.

Godine 1976. prvi je put sa svojim znanstvenim radovima istupio u javnost, a 1997. objavljena je njegova prva popularnoznanstvena

Gerald Hüther ugledni njemački je neurobiolog i autor više knjiga knjiga na temu razvoja mozaga. Dugi niz godina pručava kako funkcionira ljudski mozak, posebno se bavi proučavanjem načina na koji funkcionira mozak.

Nakon brojnih saznanja odlučuje najnovija saznaja implemetiratiu odgojno-obrazovni sustav.

Njegov je cilj stvoriti uvjete života koji omogućuju razvoj ljudskih potencijala, i to ne samo na području odgoja i obrazovanja već i na razini političkih i ekonomskih odluka.

Od 1979. do 1989. radio je kao istraživač u na Institutu Max Planck za eksperimentalnu medicinu Göttingenu, posvetivši se poremećajima u razvoju mozga. 1998. stekao je docenturu iz područja medicine na Sveučilištu Georg-August u Göttingenu te je dobio dozvolu za poučavanje neurobiologije.

Od 1990. do 1995. bio je stipendist programa Haisenberg Njemačkoga društva istraživača, u okviru čega je radio na Odsjeku za istraživanje neurobioloških osnova na psihijatrijskoj klinici Sveučilišne medicine u Götttingenu. Otada Hüther radi kao znanstveni suradnik u toj klinici te je do 2013. vodio Središnji ured za istraživanje neurobiološke prevencije, zajednički projekt sveučilišta u Göttingenu i Sveučilišta Mannheim-Heidelberg.

Neurobiolog i autor, Gerhald Hüther rođeni je znanstvenik te ima duboku želju da važne spoznaje učini dostupnima i izvan predavaonica. Kao znanstvenik rezultate je svojih najvažnijih istraživanja objavio u više od 150 uglavnom engleskih recenziranih znanstvenih časopisa. Fokus mu je pritom uvijek na tome kako strah i stres utječu na sazrijevanje i strukturiranje mozga. Ukupne spoznaje iz njegovih istraživanja omogućuju izvođenje općenitih zaključaka o strukturiranje i funkcionalnoj organizaciji mozga.

Gerhard Hüther, kao malo koji drugi znanstvenik, svojom temeljnom zadaćom smatra širenje i iskorištavanje spoznaja iz područja istraživanja mozga. Njegov je cilj stvoriti uvjete života koji omogućuju razvoj ljudskih potencijala, i to ne samo na području odgoja i obrazovanja već i na razini političkih i ekonomskih odluka.

Godine 1976. prvi je put sa svojim znanstvenim radovima istupio u javnost, a 1997. objavljena je njegova prva popularnoznanstvena

 
„Dobar učitelj može pobuditi nadu, potaknuti maštu i usaditi ljubav prema učenju.“
BRAD HENRY
© 2020 Harfa d.o.o. Split